Advies uit de Glamour, een zonnig eiland en mijn mooiste "piemel-herinnering"

Laatst vroeg iemand me om mijn mooiste "piemel-herinnering". Nadat ik een minuut nagedacht had over hoe walgelijk ik de term "piemel-herinnering" wel niet vind, schoot me toch een avond te binnen die hoog op mijn lijstje van mooiste herinneringen staat. Een avond vol gepieker en getwijfel maar met een romantisch einde. En natuurlijk een piemel, we hebben het hier tenslotte over mijn mooiste "piemel-herinnering". Inmiddels alweer drie jaar geleden woonde ik vier maanden op een zonnig eiland. Ik werkte in een vijf sterren hotel en had geweldige Duitse en Nederlandse collega's die, net als ik, wel van een paar shotjes hielden. Op een klein kwartiertje rijden van ons hotel lag een plaatsje dat geliefd is onder jongeren voor een ordinair weekje zon, zuipen, SOA's. Jullie raden het al, na onze shifts pakten we zeer regelmatig de taxi om ons richting de boulevard te begeven. Natuurlijk blijft de boulevard hetzelfde, drink je keer op keer dezelfde mierzoete shotjes en sta je avond in avond uit dezelfde foute nummers mee te blerren. Maar saai, nee saai werd het niet gezien Transavia er trouw voor zorgde dat we elke woensdag en zaterdag een nieuwe lading vers vlees binnen kregen. Op zo'n feestbestemming wordt er heel wat afgetongd en geflirt door de vakantiegangers maar de echte slettebakken zijn toch de gelukszoekers die op zo'n plek gaan werken. Zodoende waren mijn collega's en ik ook wekelijks op zoek naar knappe koppies en sexy spierbundels om een gezellig avondje mee te dansen. Dansen resulteerde al snel in tongen en als de jongen in kwestie een hotelkamer tot zijn beschikking had waar zijn halve voetbalteam niet om de haverklap komt binnen walsen, zette we het feestje daar ook nog wel eens voort. Op de zoveelste zwoele zomeravond stonden we weer met een groepje receptionistes en bartenders van ons hotel te zweten in de gezelligste en meest ordinaire tent van het eiland. Mijn oog viel al snel op een jongen van een jaartje of 25 met fel blauwe ogen en een kaaklijn zo strak als de buik van Doutzen Kroes in de Hunkemöller reclames. Toen hij me zag staren, lachte ik verlegen terug. Inmiddels heb ik gelukkig af en toe genoeg lef om een dikke knipoog uit te delen, maar tijdens die zomer was ik nog een verlegen tienermeisje met heel wat onzekerheden en nauwelijks ervaring dus meer dan een verlegen glimglimlachje kon er niet vanaf. Wonder boven wonder leek mijn lachje effect te hebben want de man met de strakke kaaklijn kwam zowaar mijn kant op gewandeld. Hij vroeg hoe oud ik was, ik vroeg waar hij vandaan kwam en we babbelden nog wat over het eiland. Meneer kaaklijn bleek een Duitser te zijn die net klaar was met zijn studie. Zijn afstudeeronderzoek had hij in Budapest gedaan en nu had hij een week vakantie voordat hij aan "het echte leven" zou beginnen in Berlijn. Typisch gevalletje: eigenlijk net te oud voor dit soort vakanties maar ik houd me nog krampachtig vast aan mijn studentikoze levensstijltje met veel drank, veel drugs en veel dames.  Althans, dat is hoe ik er nu over denk. 19 jarige ik dacht alleen maar omg omg een knappe jongen van omg 25 staat met me te flirten omg!!! Terwijl hij nieuwe vodka appelsap ging halen voor mijn kamergenootje en mij, bespraken wij snel de situatie zoals tienermeiden dat doen. We werden het er al snel over eens dat hij inderdaad heel knap is en, zo mogelijk nog belangrijker, ouder dan wij dus waarschijnlijk heel volwassen. Waar volwassen mannen dan precies van houden worden we het helaas niet over eens.  Mijn eiland bff is van mening dat "echte mannen" houden van "echte vrouwen" dus dat ik me het best een beetje door hem kan laten leiden. "He's a man, not a boy so let him show you that he is" legt ze uit. Ondanks dat ik haar theorie wel enigzins logisch vind klinken, spookte er iets door mijn hoofd wat ik in de Glamour gelezen had. Volgens mijn glossy, aka de tiener meiden bijbel, houden mannen namelijk van chicks met pit, meisjes met lef en vrouwen met zelfvertrouwen... Als hij terugkomt met de drankjes dansen we nog wat. Ik kijk naar mijn vriendin en zij knikt me bemoedigend toe. Ik ga dichter tegen hem aan dansen in de hoop dat hij, als echte volwassen man, vervolgens de stap zou zetten om me te zoenen. Helaas lijkt mijn tactiek niet te werken. Mijn tienerbrein draait overuren, heeft de Glamour dan toch gelijk? Moet ik het initiatief nemen? Voordat ik een plan de campagne heb kunnen opstellen, vraagt de knappe Duitser of ik even mee naar buiten wil. Ik at mijn vodkaatje appelsap en haak mijn arm in de zijne. Samen lopen we de club uit en het strand op. Met onze voetjes in het zand geeft hij me dan eindelijk de zoen waar ik al die tijd op zat te hopen. We slenteren een beetje langs de zee zonder veel te zeggen. Inmiddels voel ik de vodka in mijn hoofd. Niet zo erg dat ik niet meer kan functioneren maar net genoeg om ervoor de zorgen dat mijn tienertwijfels geleidelijk aan verdwijnen. Als ik het hutje van de strandwacht zie, krijg ik ineens een idee. Overdag zitten de guards in de kijkhuisjes over de zee te turen maar 's Avonds zijn de boomhutten op poten leeg. Ik grijp de hand van mijn Duitser die me met zijn fel blauwe ogen ietwat beduusd aanstaart. Ik klim de ladder op en hij volgt. Het hutje is groter dan ik verwacht had. We passen zonder moeite naast elkaar op het bankje. Terwijl we daar zitten, staren we naar de zee. Hij legt zijn hand op mijn been en begint me weer te zoenen. Op het ordinaire eiland was ik er inmiddels aan gewend dat jongens tijdens het zoenen al snel onder je shirt of zelfs je rokje beginnen te friemelen maar de hand van mijn Duitse vriendje blijft stil op mijn been liggen. Omdat we daar wel heel romantisch zitten, boven het strand en met uitzicht over de zee, besluit ik om er dan zelf maar het beste van te maken. Voorzichtig begin ik zijn bovenbeen te strelen en kriebel met mijn vingers steeds iets hoger. Als ik plagend zijn lul aanraak voel ik door zijn broek heen dat ook hij het allemaal wel erg romantisch vindt in onze uitkijkpost. Met deze nieuwe info in mijn achterhoofd, krijg ik een ingeving. In een vlaag van opwinding, draai ik me om en zak voorzichtig op mijn knieën. Hij kijkt even verbaasd maar snapt dan wat ik wil en opent snel zijn knoop. Hij leunt naar achter en kijkt van de zee naar mij en weer terug naar de zee. Ik rits voorzichtig zijn broek open en lik, zoals in de glamour geadviseerd werd, eerst drie keer van onder naar boven over zijn hele lul voordat ik hem in mijn mond neem. Als ik omhoog kijk zie ik hem naar de zee staren, zodra hij weer naar mij kijkt, vang ik zijn blik en zie ik puur genot in zijn sprankelende oogjes. De Glamour had dus toch gelijk.

Reacties