In bed met twee mannen

Soms doe je gekke dingen, beland je in rare situaties of overkomt je iets wat je niet verwacht had. Bij mij gebeurt dat wellicht iets te vaak. Althans, als we het hebben over seks, relaties en dat soort dingen. Op elk ander gebied ben ik namelijk vrij braaf. Geen drugs, geen boetes, geen crimineel verleden, geen maffia vriendjes; kortom niks spannends. Maar goed we hebben allemaal gebreken, een zwakke plek, een Achilles hiel en bij mij is dat mijn relatief hoge dosis testosteron en de ordinaire lust die daar uit voortvloeit.

Een poosje geleden bevond ik me weer in zo'n situatie waarvan je denkt, Es was dat nou nodig? Zo'n situatie waarvan je dondersgoed weet dat het totaal géén goed idee is. Zo'n situatie waarvan je altijd zei dat je daar nóóit in zou belanden. Zo'n situatie waar je eigenlijk te verstandig voor zou moeten zijn maar waar je dan toch ineens in terecht bent gekomen. Nu zijn jullie natuurlijk allemaal reuze benieuwd naar deze ronduit problematische situatie.

Nou lievelingen ik zal jullie vertellen waar ik nou weer terechtgekomen was; in een bed. Dat bed an sich was niet perse problematisch, het probleem zat hem in mijn gezelschap... Ik werd die ochtend wakker naast een collega, en als of dat nog niet erg genoeg was, lag aan de andere kant de beste vriend van de vent waar ik destijds stiekem verliefd op was. Kort samengevat; ik lag in het bed van de beste vriend van mijn droomman met rechts van me een collega van mijn nieuwe werk en links van me die best friend van mijn crush.

Ik denk dat we gerust kunnen zeggen dat dit alleen al een redelijk onhandige setting is. Om het maar eventjes subtiel te verwoorden. Hoe ik precies in dat bed met die twee mannen terecht kwam, zal ik eens even in geur en kleur vertellen. Jullie voelen de bijl wellicht al hangen; er was alcohol in het spel.

Het was namelijk december en dus hadden we een kerstborrel voor al het personeel van het hotel waar ik werkte. Ik weet niet hoe het eraan toe gaat in andere sectoren maar in de horeca loopt elke staffparty gegarandeerd lichtelijk uit de hand. Het feestje begon met een open-bar in een van de zalen in het hotel maar werd al vrij vroeg voortgezet in de kroeg om de hoek. Veel drank, hier en daar zelfs wat drugs, foute muziek en een hele dosis hormonen leiden al snel tot geflirt en gedans.

De kroeg waar we inmiddels beland waren is niet alleen de stamkroeg van ons team, maar het personeel van het Krasnapolsky komt er ook geregeld. Zodoende dat de vriend van mijn onbereikbare liefde op ons feestje was. Toen ik Mr. Bestfriend zag binnen lopen, kreeg ik meteen een lach op m'n gezicht. Hij is zo iemand die elk feestje gezelliger maakt. Zijn vrolijkheid, dansmoves en positieve energie zijn op de een of andere manier gewoon aanstekelijk. Omdat mijn collega's min of meer allemaal met elkaar aan het flirten waren en ik zo vroeg op de avond nog mijn best deed om verstandig te zijn, danste ik gezellig met Mr. Goodvibes.

Hoewel ik dacht dat het nog vroeg was, bleek niets minder waar. Het moment van de waarheid was daar; de lichten gingen aan. Gelukkig waren we het er over eens dat het feestje nog niet voorbij was dus zetten we de barre fietstocht in richting één van de weinige clubs waar het nog gezellig is op een zondagavond na drieën; De Disco Dolly.

Aangekomen in de club worden er natuurlijk meteen dubbele vodka's, shotjes Jäger en glazen bier besteld om weer een beetje op te warmen. Het is nog altijd reuze gezellig en terwijl de butlers, obers en sommeliers nog steeds keihard hun best doen om de receptionistes te versieren, vermaak ik me prima met de vriend van de man van mijn leven. Juist omdat hij de vriend is van mijn droomman heb ik het gevoel dat we gewoon kunnen dansen zonder dat er geflirt wordt.

Inmiddels zijn we weer wat drankjes verder en valt het me op dat al mijn vrouwelijke collega's verdwenen zijn. Alleen ik en nog een klein clubje mannen staan nog op de dansvloer als voor de tweede keer die avond de lichten aangaan. We lopen met z'n allen naar buiten en dan begint het; de discussie over de after. Is er nog iets open, weet iemand nog een huisfeestje, kunnen we niet bij iemand thuis chillen? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden… Tijdens het gekibbel haken er al snel wat collega's af en voor ik het weet ben ik achter gebleven met één van de jongens van roomservice en die leuke, lieve, gezellige, dansende vriend.

Die twee bleken ineens ook weer vrienden te zijn dus werd er voorgesteld om nog even te chillen bij Mr. Bestfriend gezien hij toch om de hoek woonde. Met z'n drietjes lopen we de hoek om, een deur door een trap op en ineens staan we in een super gezellige kamer met aan het raam een mega bed. Ik heb ineens de dikste inkakker van m'n leven en plof neer op het bed. De jongens komen aan weerszijde van me liggen en er wordt unaniem besloten dat we te moe zijn om nog te drinken, dansen of zelfs maar te kletsen en voor ik het weet val ik in slaap.

Ik merk nog net hoe de vriend van mijn crush me vanaf rechts vastpakt dus sla ik liefkozend m'n arm om hem heen. Of het een uur later is of misschien maar een paar minuten weet ik niet, maar ik word wakker van een verdwaalde hand op mijn kont. Omdat ik mijn armen om Mr. Goodvibes heb, lig ik op mijn zij waardoor mijn kont richting mijn collega ligt. Ik besef me dat die hand daar helemaal niet verdwaald is, maar op een missie. Door de combinatie slaap dronken en echt dronken duurt het even voordat ik me besef wat er nou eigenlijk gebeurt; mijn lieftallige roomservice-collega probeert onder mijn rokje te komen om daar aan mijn poes te kunnen friemelen.

Mijn eerste reactie is omg nee, Es je gaat niet wéér met collega's liggen rollebollen maar voor ik het weet glipt die vinger naar binnen en denk ik niet meer met mijn verstandige brein maar met m'n geile kop. Het moge duidelijk zijn dat mijn geile kop iets minder rekening houdt met de omstandigheden dan mijn verstandige brein normaal gesproken zou doen. Terwijl de roomservice boy voorzichtig mijn panty een stukje omlaag trekt, snurkt de jongen rechts van me rustig verder. Ik hoor links van me het geluid van een broekrits terwijl ik nog steeds mijn armen stevig om de goodguy rechts van me heb.

Ik voel mijn collega langzaam bij me naar binnen glijden en kreun zachtjes. Hij begint rustig en gaat dan steeds sneller, ik klamp me vast aan de lieve, vrolijke, gezellige jongen rechts van me die nog altijd rustig in mijn armen ligt. Ik kreun onbedwingbaar in zijn oor maar zelfs daar lijkt hij vredig doorheen te slapen. Ik voel hoe mijn collega klaarkomt en zonder elkaar ook maar aan gekeken te hebben vallen we weer in slaap.

Een paar uur later word ik wakker van een wekker. Mijn collega moet werken dus ik pook hem zachtjes. Alsof er niks gebeurd is, kleed hij zich aan, zegt mij en onze schone slaper gedag en vertrekt. Met z'n tweeën achter gebleven, vallen we weer inslaap. Weer liggen we lepeltje, lepeltje maar dit keer ontbreekt mijn gekreun en is alleen zijn zachte gesnurk te horen.



Reacties