One of the guys

Eerder verschenen op Lottelust.nl

Vorig jaar liep ik stage in een hotel. Ik werkte samen met een hele hoop mannen en voor het eerst in m'n leven voelde ik me een beetje one of the guys. Ook Jim behandelde me net zoals hij mijn mannelijke collega's behandelde. Hij vertelde me de nodige poep grapjes en praatte openlijk over alle chicks die hij regelt tijdens uitgaan en wat hij dan wel niet allemaal met die bloedmooie meisjes uitspookt.

Na een groot event zit ik met Jim en een uitzendkracht wat te drinken. Ze babbelen wat over vrouwen en Jim vertelt dat hij wel eens een POV filmpje heeft gemaakt terwijl hij een of andere one night stand stond aan te duwen. Ik kijk op van mijn telefoon en peper Jim in dat dat echt niet kan. "Bro, dat is mijn nachtmerrie! Gefilmd worden zonder dat je het weet. Daar kan je leven gewoon door geruïneerd worden. Je moet dat filmpje verwijderen. Te kut voor die meid dit." De sukkel van het uitzendbureau kijkt geschrokken en sist naar Jim dat hij op z'n woorden moet passen; "Beetje rustig aan, er is een dame bij." Jim schiet in de lach. "Zij?" roept hij verbaasd "Zij is nog tien keer zo goor als wij, check haar blog een keer dan weet je dat je je absoluut niet in hoeft te houden."

Weken later sta ik met mijn zusje en haar beste vriendin te dansen in De Bubbels. Gezien we eerder die avond bij een concer in de Melkweg waren, hebben we inmiddels al een paar drankjes achter de kiezen. We blèren vrolijk mee met Hazes en twerken een beetje op wat Nederlandse hiphop. Na al die Hennessy-gingerale moet ik zeiken als een reiger dus wurm ik me tussen de dansende menigte door naar de wc.

Vlak voor de toiletten spot ik ineens een bekende. Jim staat nonchalant tegen de muur geleund terwijl hij naar een meisje staart dat uitbundig aan het dansen is. Als ik hem aantik verschijnt er een brede grijns op zijn gezicht: “Ha, Estheritus!” roept hij en geeft me een tik op m’n kont. “Bewaar dat maar voor die meid hier,” zeg ik terwijl ik zijn hand weg sla “Als je maar belooft dat je haar niet gaat filmen!” Ik geef hem nog een bemoedigend schouderklopje en ren dan snel naar de wc.

Op de terugweg naar m’n party-team loop ik eerst langs de bar en vergeet Jim weer helemaal. Met drie verse vodka-lime en een grote grijns kom ik aan bij m’n zusje en haar BFF. Ze pakken de vodka’s aan en we dansen vrolijk verder. Als de glazen bijna leeg zijn, vertellen ze me dat dit hun laatste drankje is. Er moet morgen nog gestudeerd worden voor een belangrijk tentamen dus willen de dames niet te brak zijn. Ietwat teleurgesteld maar vol begrip loop ik met ze mee naar buiten.

Als we voor de deur staan, check ik mijn telefoon en zie een appje van een vriendje van me. Hij is in de Suprise Bar en vraagt of ik daar nog een biertje kom drinken. Ik geef m’n schatjes een knuffel en waggel richting De Suprise om de avond voort te zetten. Onderweg bedenk ik me dat ik Jim helemaal geen gedag meer heb gezegd dus laat ik hem snel nog even weten dat ik inmiddels in de Suprise Bar sta te dansen en dat hij natuurlijk van harte welkom is.

Suprise, Bubbles, De Kleine het maakt me allemaal niet zo gek veel uit waar ik nou precies heen ga, ik vermaak me meestal toch wel. Al die tenten draaien dezelfde foute mix van Nederlandstalige muziek en andere hitjes, overal hoor je om de tien minuten keihard een bel klingelen maar met een paar drankjes in je mik is het toch allemaal beregezellig. Ook deze avond was het weer raak. Ik had precies genoeg op om alles en iedereen hartstikke leuk te vinden dus toen ik Jim ineens weer voor mijn neus zag opduiken, rende ik met open armen op hem af.

Terwijl hij een plekje zoekt voor zijn jas, bestel ik nog een rondje drank. Ik stel Jim voor aan mijn andere vrienden en iedereen lijkt het naar z’n zin te hebben. Ik besef me dat ik voor het eerst sinds jaren weer eens uit ben met een groep mannen en dat het me prima bevalt. Geen gezeur, niemand doet moeilijk, ik hoef geen mannen te dibsen of shotgunnen en er wordt lekker op hoog tempo door gezopen.

Als het vier uur is en de lichten aangaan, zijn alleen Jim en ik nog over. We kijken elkaar aan en besluiten zonder enige discussie dat we nog lang niet uitgefeest zijn. Eenmaal buiten, stuiten we op een probleem; Welke bar, club of kroeg is er op een willekeurige donderdagavond in hemels naam nog open na vieren? Onze eerste optie is De Dolly.

Vol goede moed pakken we onze fietsen en trappen op ons gemakje richting het Spui. Als we het steegje van de Disco dolly naderen, zie ik het meteen. Mensen komen in groepen de club uit dus zie ik het somber in. Jim babbelt nog even met een bewaker die ons inderdaad vertelt dat de club net dichtgaat en dat we morgen maar weer terug moeten komen. Hij raadt ons aan om anders een nachtcafé op de Zeedijk te proberen. Bij het horen van dat voorstel, krijgen Jim en ik weer wat hoop dat de avond nog niet over hoeft te zijn.

Wederom springen we op de fiets en racen de stad door richting het nachtcafé waar ik vroeger ook nog wel eens kwam met collega’s. Zowel Jim als ik menen ons te herinneren dat je daar inderdaad tot ’s ochtends laat nog terecht kan voor een drankje dus fietsen we stevig door.  Als we de Zeedijk op rijden, zijn we allebei even in de war. “Het was toch op dit stukje?” tettert Jim door de lege straat. Ik kijk om me heen en heb het idee dat hij inderdaad gelijk heeft. Na twee keer op en neer gefietst te hebben, valt het me ineens op dat er een tent is waarvan de ramen bedekt zijn met vuilniszakken. “Jim, gozer, volgens mij was het hier…” zeg ik teleurgesteld.

Beteuterd staan we met onze fiets aan de hand op een uitgestorven Zeedijk om ons heen te kijken. “Wat nu?” vraag ik voorzichtig. “We hebben stad en land afgereisd voor een laatste drankje, we kunnen toch niet zomaar opgeven…” “Anders doen we er nog eentje bij jou.” Stelt Jim ineens voor. Ik kijk hem even verward aan maar bedenk me dan dat ik dat niet eens zo’n slecht idee vind. “Follow me!” roep ik enthousiast en fiets voor Jim uit richting mijn kleine paleisje.

Bij mij thuis schenk ik snel onze glazen vol en ga tegenover Jim aan tafel zitten. We kletsen wat over werk, onze gekke collega’s en elkaars scharrels. Met een tevreden grijns op mijn smoel luister ik naar Jims avonturen. Het doet me goed dat ik eindelijk weer eens een mannelijke vriend heb die er geen doekjes om windt dat hij met half Amsterdam het bed gedeeld heeft. Ondanks dat ik Jim ook wel een knappe gast vind, heb ik nooit het gevoel gehad dat hij mij zag als één van z’n projectjes maar gewoon als een collega waarmee hij gezellig een biertje wil drinken.

Omdat ik moe begin te worden, besluit ik m’n lenzen even snel uit te doen. Met mijn bril op m’n snoet kom ik de badkamer weer uit. Jim kijkt me met grote ogen aan. “Wat is er gap?” vraag ik lachend “Je hebt me toch wel vaker met die bril gezien.” “Ja klopt,” zegt hij voorzichtig “Maar ik vind altijd dat je er met die bril nóg geiler uitziet.” Hij kijkt me ondeugend aan en ik raak in de war. “Wat lul jij nou man?” vraag ik verbaasd. Eerst denk ik dat hij me voor de gek probeert te houden maar als hij vraagt of hij mag blijven slapen, begrijp ik ineens wat zijn intenties zijn. Aangenaam verrast met deze spontane plottwist, roep ik dat ik het super koud heb en even wil opwarmen onder de douche. In werkelijkheid ga ik snel even m’n benen scheren om ervoor te zorgen dat Jim niet met een cactus in bed hoeft te liggen.

Als ik opgewarmd en met gladde benen de badkamer uitkom, ligt Jim al in m’n bed. In mijn kanten pyjamaatje kruip ik voorzichtig naast hem. “Waarom heb je dat nou aan gedaan?” vraagt hij. Verlegen stamel ik dat ik altijd een pyjama aan heb in bed maar hij laat me niet eens echt uitpraten en doet mijn shirtje uit. Jim trekt me naar zich toe en in het donker vinden onze lippen elkaar. Hij zoent precies hoe ik het lekker vind en ondanks de eerdere twijfel ben ik blij dat we hier zo samen liggen.

Ik draai me op mijn zei en druk plagend mijn billen tegen hem aan. Ik voel door mijn pyjama heen dat Jim goed hard is. Hij trekt in één keer m’n rode shorts en kanten stringetje naar beneden en begint me te teasen met het topje van zijn keiharde lul. Als hij bij me naar binnen dringt, kreun ik onbedwingbaar. Ik voel hoe zijn lul me opvult maar raak afgeleid door de gedachte dat de lul die ik voel, vast zit aan Jim. Jim de collega waarmee ik tot een kwartier geleden nog buddies was.

Ik probeer daar even niet aan te denken en geniet van de seks. Als Jim me na een tijdje weer zoent en op mijn rug probeert te draaien, ga ik snel op mijn buik liggen. Met mijn gezicht in mijn kussen gedrukt, vergeet ik even dat ik met Jim aan het rollebollen ben. Ik geniet van elke stoot en vind het bijna jammer als hij klaarkomt.


Als Jim weer naast me komt liggen, kijkt hij me aan: “Estheritus, dit is niet normaal.” zegt hij half lachend “Jij wordt zo nat. Je moet zeker elke dag je lakens verschonen!” “Nah, houdt op hoor!” roep ik en geef hem plagend een klap met m’n kussen. Hij begint te vertellen over alle andere meiden die hij gehad heeft en hoe nat zij dan wel precies werden en voor ik het weet voelt het gewoon weer alsof ik one of the guys ben.

Reacties