Waarom ik denk dat ik interessant genoeg ben voor een blog;

Ooit in een ver verleden besloten een goed vriendinnetje van mij en ik een blog te beginnen.  Beautynerdz; twee slimme meiden die reviews schrijven over make-up producten. Hartstikke leuk natuurlijk, maar niet echt interessant genoeg bleek al snel. We hadden nauwelijks lezeressen. Niet héél gek eigelijk want volgens mij is blogspot.nl voor ongeveer 50% gevuld met tienermeisjes die willen schrijven over de nieuwe limited edition van Essence.

Goed, mijn mening over make-up was dus niet boeiend genoeg om het gehele internet mee lastig te vallen. Gelukkig heb ik over wel meer dingen een mening en het valt me al een tijdje op dat die mening niet altijd dezelfde is als die van anderen. Vooral over liefde, relaties en seks lijk ik afwijkende ideeën te hebben. Mijn zusje grapt al een tijdje dat ik maar een boek moet gaan schrijven gevuld met al die gekke theorieën van me. Ook vriendinnetjes vinden mijn uitspraken soms mooi genoeg om op tegeltjes te schilderen. Zoals jullie begrijpen pompt dit mijn ego flink de lucht in, en ben ik nu op het punt aangekomen dat ik meen te denken dat ik interessant genoeg ben om te gaan bloggen.

Het is nu zondagmiddag, ik zou eigenlijk moeten leren want ik zit middenin mijn tentamenweek, maar in plaats van mijn E-Commerce boek open te slaan leek het mij een goed idee om liefdeenlust.blogspot.nl aan te maken en jullie eens lekker op te zadelen met mijn meningen over het een en ander.

Ik ga maar geen beloftes maken over hoe vaak en wanneer er berichtjes zullen verschijnen. Want ik ben ontiegelijk onbetrouwbaar en ik kom altijd te laat dus ik ga niet eens proberen me voor te doen als een consequente blogger. Ik post wat, als ik wat te melden heb en hoop maar van harte dat jullie het vermakelijk zullen vinden.

Reacties