Goeiemorgen Mama

Voor de verandering had ik laatst weer ergens een bartender op de kop getikt. Hij werkt in een mooi hotel, heeft twee studies gedaan en is directer dan de IC van Damsko naar Roffa. Kortom; precies wat ik zoek in een man. Die avond zat ik met vriendinnen in zijn bar gezellig wat cocktailtjes te sippen tot dat ze een voor een verdwenen. De laatste bus moest gehaald worden, een scharrel moest ineens hoognodig geneukt worden en er stond nog een huisfeestje op de planning. Stuk voor stuk prachtige smoesjes natuurlijk maar vervolgens zat ik daar wel alleen met mijn whiskey drankje. Gelukkig had ik meneer de bartender al wel eens eerder gezien en had ik sterk het vermoeden dat hij wel in was voor een nachtelijk avontuurtje. Zodra hij doorhad dat mijn vriendinnenteam verdwenen was, stond hij dan ook regelmatig bij mijn tafeltje en kwamen er om de zoveel tijd shotjes onze kant op. (Even een kleine tip tussendoor; vermijd shotjes Fernet te alle tijden. Dat spul is vergif.) Als om half vijf de tent eindelijk gesloten is, de bar gesopt en de glazen gespoeld, vraagt hij of we naar mijn of zijn huis gaan. Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb m'n makeupremover, tandenborstel en scheermes nodig in zo'n situatie dus stel ik voor om naar mijn paleisje te gaan. Als een ware gentleman, ahum, springt hij bij me achterop m'n fiets en laat mij trappen. In bed is Mr. Cocktail gelukkig wel een echte gent. Ordinair tongen, plagend kietelen en toegewijd beffen; hij kan het allemaal. Na onze geile vrijpartij val ik in slaap om midden in de nacht weer wakker te worden. Niet van de buren, niet door de vogels maar door mijn lieftallige bedpartner die zijn keiharde lul zachtjes tegen me aan duwt. Ik weet dat niet iedereen het op prijs stelt als hun schoonheidsslaapje wordt onderbroken door een geile vent maar ik hou ervan. Slaperige seks is romantisch, puur en daarmee ongekend geil. Zachtjes kriebelt hij mijn buik, streelt mijn bovenbenen en hoppa voor ik het weet, glijdt hij al weer bij me naar binnen. Ondanks dat ik nog niet honderd procent wakker ben, ben ik inmiddels wel honderd procent geil dus als hij vraagt of ik nog even bovenop wil, grijp ik meteen mijn kans. Ook onze tweede ronde eindigt in een hoogtepunt dat ons beide doet kreunen van genot waarna we verstrengeld in elkaar weer rustig in slaap vallen. De rest van de nacht slaap ik aan een stuk door en wordt pas rond twaalf uur wakker. Terwijl ik de slaap uit mijn ogen wrijf, kijk ik naar mijn knappe bartender. Ik glimlach tevreden en pak mijn telefoon erbij om te checken hoe laat ik weg moet. Omdat ik die middag een vriendin ga helpen met een belangrijke fotoshoot, zet ik voor de zekerheid mijn wekker. Your alarm will ring in 42 minutes, vertelt mijn telefoon me. Ik merk pas dat ik weer in slaap gedoezeld ben als ik wakker word. Wederom word ik wakker door Mr. Bartender maar dit keer niet van zijn stijve lul tegen m'n billen maar van zijn tong op mijn clit. Terwijl hij kei hard zijn best ligt te doen en ik kei hard lig te genieten gaat ineens mijn wekker. Gelukkig lukt het me om m'n telefoon snel stil te krijgen en lijkt Meneer niet uit zijn concentratie gehaald te zijn. Niet veel later waggel ik naar de badkamer om snel te douchen. Nadat ik mijn zondes van me afgespoeld heb, sta ik gewikkeld in handdoek en met een diadeem op mijn kop om mijn haar uit mijn gezicht te houden, mijn make-up te doen. Midden in het gevecht met mijn beauty blender gaat ineens mijn deurbel. Omdat ik in een appartementen complex woon weet ik vrijwel zeker dat het mijn lieftallige moeder moet zijn die voor de deur staat want postbodes, vriendinnen en verkopers zouden altijd aanbellen via de intercom. In hetzelfde appartementencomplex als je moeder wonen heeft vele voordelen maar dus ook het grootsche nadeel dat ze ongevraagd en zonder waarschuwing ineens voor de deur kan staan. Omdat ze anders toch wel naar binnen zou komen met de sleutel, doe ik braaf de deur open. Daar staat ze dan, lieve mama, met een stofzuiger in haar handen. Zonder te vragen of ze gelegen komt, banjert ze langs me en begint te tetteren over mijn kapotte stofzuiger, de troep in mijn huis en de dode planten op mijn balkon. Ik probeer haar nog tegen te houden maar het is al te laat, voor ik het weet staat ze oog in oog met mijn nieuwste aanwinst. Nou moet ik er bij vertellen dat mijn moeder vrij conservatief is dus dat een vreemde vent, gekleed in enkel een boxer en met tattoos op zijn armen even schrikken is. Er kwam dan ook niet veel meer dan zenuwachtig gegiechel uit mijn mams toen ze mijn bartendertje zag. Mijn moeder zou mijn moeder niet zijn als ze niet alsnog zou doen waar ze voor kwam dus loopt ze stellig door naar het balkon. Binnen twee seconde constateert ze dat mijn plant inderdaad niet meer in leven is, draait zich om en loopt weer richting de deur. Mijn tijdelijke vriendje staat nog steeds met stomheid geslagen in de kamer en voor ik het weet stelt mama zich voor. Na handjes geschud te hebben, verlaat mam dan eindelijk mijn paleis en sta ik, nog steeds in handdoek en met glitterdiadeem, beteuteld voor me uit te staren. Gelukkig verbreekt Mr. Bartender de stilte met een anekdote over zijn moeder. We lachen erom, hij springt de douche in, ik maak mijn make-up af en even lijkt het alsof het allemaal niet gebeurd is. Gedoucht en wel verlaat hij uiteindelijk mijn huisje. "Was leuk schat" zegt hij "nodig je volgende keer je pa uit?"

Reacties