Die string is dus NIET van mij

Uit pure verveling opende ik laatst mijn Tinder app maar weer eens. Ik zie een aantal nieuwe berichtjes van wat mede gelukzoekers en lees ze rustig door. Een knappe Tinderaar van begin dertig schrijft me dat we elkaar al kennen. Ik bestudeer zijn foto en realiseer me dat hij inderdaad een oude bekende is. De beste man heeft mij namelijk een paar maanden les gegeven. Hij werkte twee jaar geleden als inval docent bij mij op school en begeleidde me bij een project.

Toen hij voor het eerst ons klaslokaal binnen wandelde was ik aangenaam verrast. Naast een knap koppie en een goed pak bleek hij ook nog een vlotte babbel te hebben en dus benoemde ik hem tot mijn nieuwe favoriete docent. Hij is een fijne mix van intelligent, nuchter en charmant waardoor hij het eigenlijk met iedereen goed kon vinden. Ook ik had het idee dat we wel enig vorm van een connectie hadden maar gezien hij mijn docent was, had ik nooit eerder gedacht dat hij wellicht ook geïnteresseerd zou zijn in mij.

Ik stuur een berichtje terug, we wisselen nummers uit en geven elkaar een korte update van onze leventjes. Hij heeft in de tussentijd in het buitenland gezeten voor een project en werkt sinds kort weer meer dan fulltime voor een investeringsmaatschappij in Amsterdam. Klinkt als een typisch gevalletje; ik ben bijna altijd druk en zoek een meisje dat niet te veeleisend is maar wel leuk, lief en gezellig. Ik vind mezelf toevallig best leuk, lief en gezellig dus ik zie een kans. Echt veeleisend ben ik ook niet, alles wat ik vraag is een beetje duidelijkheid en radicale eerlijkheid. Zolang ik weet waar ik aan toe ben, kan ik heel veel hebben.

We sturen elkaar nog een paar dagen lieve appjes en besluiten dan dat het tijd is voor de grootsche weder ontmoeting. We spreken af om wat te gaan eten. Zaterdag om 7 uur zal hij me ophalen en, zo beloofde hij, na het eten weer netjes thuisbrengen. Ik speel mee en doe alsof ik geloof dat ik die avond thuis zal slapen.

Een dag later zit ik met collega's gezellig cocktailtjes te drinken in een bar bij mij in de buurt. Als ik op mijn telefoon kijk zie ik een berichtje van mijn lievelings docent. Wat ik nu aan het doen ben, vraagt hij en of ik niet alvast even een wijntje wil komen drinken want Zaterdag is nog zo ver weg. Ik stop mijn telefoon in mijn zak en focus me weer op mijn St. Germain spritz en andere belangrijke zaken.

Als mijn collega's om half twaalf al besluiten naar huis te gaan, denk ik weer aan de berichtjes die ik eerder die avond kreeg. Zonder er verder nog echt over na te denken, stuur ik hem mijn locatie. Twee minuten later appt hij me dat er een uber naar me onder weg is.

Als ik in de auto zit, vertel ik Aziz, de driver, wat ik nou weer allemaal aan het uitspoken ben. Aziz geeft me groot gelijk; "Je moet toch een beetje lol hebben in het leven" zegt hij met een brede grijns. Hij zet me af voor een mooi appartement in oud-zuid. Ik bel aan en even later sta ik oog in oog met mijn oude docent. Hij ziet er precies uit zoals ik me herinner; charmant met een ondeugende glimlach. "daar is ze dan!" roept hij enthousiast terwijl hij me van top tot teen bekijkt.

Ik volg hem naar boven waar we op zijn bank neerploffen. Hij rijkt me een glas wijn aan. We babbelen wat over school, over werk en ineens trekt hij me naar zich toe. Terwijl ik tegen hem aan kruip, speelt hij met m'n haar. Ik brabbel nog wat door over mijn collega's en ineens gaat het gesprek over piercings. Als ik vertel dat ik een navelpiercing heb, kijkt hij aangenaam verrast. Ik sta op en voordat ik mijn jurkje omhoog trek, geef ik hem een dikke vette knipoog. Trots laat ik hem mijn piercing zien. Hij kijkt er één seconde naar en grijpt me dan bij mijn taille.

Hij kust voorzichtig mijn buik en gaat dan langzaam naar boven. Ook in mijn nek plant hij lieve kusjes waarna hij me aankijkt. Ik glimlach verlegen waarop hij me heel voorzichtig een kus op mijn mond geeft. Die kus smaakt naar meer en dus verhuizen we naar zijn slaapkamer. Voor ik het weet kust, streelt en likt hij me over mijn hele lichaam. Elke aanraking voelt geweldig en ik zie de haartjes op mijn armen recht overeind staan van genot. Als zijn boxer uitgaat, ben ik net zo aangenaam verrast als de eerste keer dat hij het klaslokaal binnenliep. Ik draai me naar hem toe en kreun zachtjes als hij bij me naar binnen glijdt.

Even later liggen we verstrengeld in elkaar na te genieten. Terwijl hij me over mijn rug streelt, vraagt hij of ik wil blijven slapen. Ik beantwoord zijn vraag met een kus. Hij lacht tevreden dus plant ik nog een kusje in zijn nek en vanaf daar nog tien op zijn buik, steeds een stukje lager. Als ik aangekomen ben bij het beloofde land kijk ik hem ondeugend aan. Hij kijkt smekend terug en dus geef ik hem waar hij op hoopt.

Als ik 's ochtends wakker word, moet ik twee keer knipperen voordat ik me realiseer dat ik bij mijn voormalig docent in bed lig. We knuffelen en kroelen tot zijn wekker gaat en voor ik het weet staat hij alweer gedoucht en in pak naast het bed. "Trek straks te deur maar achter je dicht, schat" zegt hij terwijl hij glimlachend naar me kijkt. "Je bent een feestje!" roept hij en rent de deur uit.

Tevreden val ik nog even in slaap. Als ik wakker word, schrijf ik een briefje. "het was een feestje" staat erop met een dikke vette lipstick kus erbij. Mijn plan is om het kaartje achter te laten op zijn opgemaakte bed. Ik leg de kussens aan de kant en als ik de dons opschud, vind ik zijn pyjama. Terwijl ik de pyjama oppak om netjes op te vouwen valt er iets tussenuit. Ik buk voorover en pak het op. Ik schrik een beetje want wat ik nu vast heb is zeker geen mannen pyjama. Aan mijn vinger bungelt namelijk een kanten stringetje. Ondanks dat het een sexy exemplaartje is, ben ik er zeker van dat ik niet de eigenaresse ben van deze string. Ik trek de dekens recht, zet de kussens mooi rechtop en in plaats van mijn handgeschreven kaartje leg ik het vreemde onderbroekje pontificaal op zijn strak opgemaakte bed.

Later die dag appt hij me een foto van zijn bed met de string erop; "Thanks voor het aandenken, lief" schrijft hij. Oh god, denk ik. Hij heeft niet eens door dat hij zichzelf in de problemen gewerkt heeft. Om ervoor te zorgen dat ook hij snapt wat hier nou aan de hand is, stuur ik snel een berichtje terug; "Die string is dus NIET van mij"

Reacties